MK1: Jednorazowy pakiet smoczych palet
Ten zestaw zapewnia jednorazową zawartość ekskluzywną paletę smoczego Skorpiona z alternatywą! Oferta jest dostępna po jednej na konto. Dostępny w jednorazowym pakiecie smoczych palet.