MK1: 2700 Smoczych Kryształów
Ten pakiet zawiera 2700 Smoczych Kryształów (waluta w grze), które pozwalają na zakup artykułów wpływających na wygląd postaci, takich jak skórki, palety, wyposażenie i o wiele więcej!