Minecraft - Awatar: Rytuały Przejścia
Wyrusz w ekscytującą podróż z DLC Avatar! Zostań Na'vi z klanu Omatikaya . Opanuj umiejętności przetrwania i zmierz się z tradycyjnymi rytuałami przejścia. Nawiąż więź z banshee, wspinaj się na góry Alleluja i odkrywaj bioluminescencyjny las deszczowy! Po drodze spotkaj zapierające dech w piersiach stworzenia i rośliny. Zawiera popularne skórki!