Miks do Minecrafta – Mity chińskie
Wyrusz w podróż przez niesamowite krainy i doznaj oświecenia w kraju smoków dzięki zestawowi miks inspirowanemu mitami i legendami z Chin. Gracze w Minecrafta mogą teraz poznać świat chińskiej mitologii, wyróżniający się pięknymi teksturami, unikatowymi skórkami i zachwycającą muzyką. Zestaw zawiera także tematyczną mapę do minigry „Bitwa”, która jest dostępna tylko w tym miksie!