Zestaw specjalny zawierający wszystkie stroje Przewodniczki możliwe do kupienia w dodatku Monster Hunter World: Iceborne. Następująca zawartość zostanie dodana do gry Monster Hunter: World. Stroje Przewodniczki – Strój kokotanki Przewodniczki – Strój Tyrana Przewodniczki – Zgrabna krótka sukienka Przewodniczki – Kostium Technoprzewodniczki – Różowa suknia Przewodniczki – Strój odświętnej samby Przewodniczki – Strój uroczej demonicy Przewodniczki Uwaga: Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.