Zestaw specjalny zawierający wszystkie fryzury możliwe do kupienia w dodatku Monster Hunter World: Iceborne. Następująca zawartość zostanie dodana do gry Monster Hunter World: Iceborne. Fryzury: – Dzika zaczeska – Tajemniczy samuraj – Krótka z wzorkiem – Prosta z grzywką – Lekka i falująca – Średnio długa do góry – Wielki irokez – Miły kucyk – Krótki bob – Długa i falująca – Półkucyk – Rozczochrany mop – Na Ratha – Wędrujący samuraj Uwaga: – Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu. –Aby skorzystać z zawartości tego zestawu, wymagany jest zakup dodatku Monster Hunter World: Iceborne.