Metaphor: ReFantazio: St. Hermelin High School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set
Twoja podróż może stać się jeszcze piękniejsza z dodatkami: St. Hermelin High School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set. ※Ten produkt może znajdować się w niektórych zestawach. Sprawdź, czy nie kupujesz jednego produktu wielokrotnie.