Melon Journey: Bittersweet Memories
W Melon Journey: Bittersweet Memories wcielisz się w Honeydew, króliczkę zatrudnioną w fabryce melonowego napoju, która wyrusza na poszukiwania zaginionego przyjaciela. Czy to jednak bezpieczne wybrać się do osady, gdzie melon w plecaku może wpakować kogoś w tarapaty? I dlaczego pewien chomik tak bardzo pragnie zakraść się do zamku Kociego Króla? Odkrywaj kolejne tajemnice w najnowszej fabularno-detektywistycznej grze od studia Froach Club. Zwiedź czarujący, pikselowy świat, w którym nie brak ekscentrycznych postaci, łotrów i przedziwnie uroczych wątków. Tajemnica na każdym kroku Przeczesz dokładnieOsadę Wieprzków, aby zebrać wskazówki, śledzić podejrzane postacie i zakraść się do groźnego podziemia. Zabłyśnij spostrzegawczością i sprytem, żeby poskładać dwa do dwóch, zanim będzie za późno. Nieszablonowe postacie i ich zawikłane historie Poszukując zaginionego przyjaciela, napotkasz kilkadziesiąt ciekawych istot, które odznaczają się unikalnymi cechami, a czasami również tragiczną historią. Ich perypetie to kolejne tajemnice do odkrycia! Jazzowa ścieżka dźwiękowa w wydaniu lo-fi Tłem Twojego śledztwa będzie 90 różnych utworów inspirowanych muzyką elektroniczną i jazzową autorstwa markeryjane. Olśniewająca grafika w stylu retro Monochromatyczny, stworzony z wyjątkową dbałością o szczegóły świat w odcieniach zieleni stanowi sentymentalny hołd złożony klasycznym hitom na przenośne konsole, wzbogacony o innowacyjne rozwiązania.