Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Rozpocznij przygodę z grą WWE 2K23 jako niepowstrzymany zawodnik dzięki pakietowi Megawzmocnienie MyRISE. Ulepsz swoje statystyki i atrybuty dzięki 200 dodatkowym punktom atrybutów. Pakiet Megawzmocnienie MyRISE jest dostępny w ramach Przepustki sezonowej, a Przepustka sezonowa wchodzi w skład wersji WWE 2K23 Deluxe Edition i Icon Edition.