Meet Your Maker: Zestaw Sektora 2
Doświadcz wszystkiego, co ma do zaoferowania Sector 2: Strzaskany Szczyt. Zestaw Sektora 2 w Meet Your Maker pozwala jeszcze bardziej rozwinąć strategie budowania i najazdów. Wykorzystaj mrożące krew w żyłach nowe narzędzia i przedmioty kosmetyczne inspirowane mroźnymi pustkowiami Arktyki, najnowocześniejszą technologią Strzaskanego Szczytu i paranoicznymi tworami, które doprowadziły do jego upadku. Zestaw zawiera pakiet „Arsenał Sektora 2” + „Przedmioty kosmetyczne Sektora 2: 1 KUSTOSZKA + ALTERNATYWNA SKÓRKA: - Nadzorczyni - Lodołamaczka 1 STRAŻNIK: - Zabójca 1 SKÓRKA DLA PRĄDLANCY: - Yeti 1 PAKIET DEKORACYJNY: Laboratorium 2 bloki (każdy dostępny w 3 kształtach) - Wzmocniony plastik - Zestaw termiczny 2 rekwizyty - Oświetlenie laboratorium - Komputer laboratorium 1 animowany rekwizyt - Zdezelowany wentylator 8 naklejek - Mroźne laboratorium *Wszystkie przedmioty w Meet Your Maker można dowolnie łączyć podczas budowy posterunku lub dobierania wyposażenia najeźdźcy.