ME3: Opór Naziemny
Czy jesteś gotów stawić opór Żniwiarzom? Zwiększ swoje możliwości ogniowe w kampanii jednoosobowej dzięki karabinom szturmowym Napastnik i Tajfun, strzelbie Pirania, pistoletowi Akolita, karabinowi harpunowemu Kishock oraz dwóm zupełnie nowym broniom - strzelbie Jad i pistoletowi Oprawca!