KlabaterKarciane i planszowe
Bio Inc.: Redemption to złożony symulator biomedyczny, w którym podejmujesz decyzje dotyczące życia lub śmierci. Stwórz ostateczną chorobę, aby zarazić i dręczyć swoją ofiarę, lub graj jako lider zespołu medycznego, mając nadzieję na znalezienie lekarstwa, aby uratować swojego pacjenta. Czy będziesz zarazą, czy też ocalisz ludzkość? Zawierając ponad 600 rzeczywistych chorób, wirusów, objawów, testów diagnostycznych, terapii i innych stanów medycznych, Bio Inc.: Redemption jest przerażająco realistyczny. Gra wciągnie cię na wiele godzin, przenosząc do mikroskopijnego świata plagi o epickich rozmiarach! Cultist Simulator to gra o apokalipsie i pragnieniach. Graj jako poszukiwacz nieświętych tajemnic w świecie z lat 20., w którym istnieją ukryci bogowie i sekrety historii. Może szukasz wiedzy, władzy, piękna lub zemsty. A może po prostu chcesz zobaczyć kolory ukryte pod powierzchnią świata. W tej narracyjnej grze karcianej typu roguelike to, co znajdziesz, może na zawsze cię odmienić. Każdy wybór, który podejmujesz, nie tylko rozwija narrację – kształtuje ją. Zostań uczonym sztuk niejawnych. Przeszukuj swoje sny w poszukiwaniu rytuałów zmieniających zdrowy rozsądek. Twórz narzędzia i przywołuj duchy. Indoktrynuj niewinnych. Zajmij swoje miejsce jako zwiastun nowej ery. CULTIST SIMULATOR: ANTHOLOGY EDITION zawiera podstawową grę oraz wszystkie dodatki DLC - The DANCER, The PRIEST, The GHOUL i The EXILE - z nowymi dziedzictwami, mechanikami, postaciami, miastami i zakończeniami.