Teraz jeszcze łatwiej sprawisz, żeby Shepard i członkowie drużyny pasowali do twoich oczekiwań. Pakiet Wyglądu 1 zawiera nowe stroje dla Garrusa, Liary i EDI oraz ciężki pancerz Ajax Cerberusa!