Marvel vs. Capcom: Infinite - Strider Hien Costume
Strider Hien był kiedyś sprzymierzeńcem Hiryu, ale po zdradzie Hiena i wskrzeszeniu Arcymistrza Meio obaj Striderzy stali się zaciekłymi wrogami. W tym kostiumie Hiryu wygląda jak Hien w swojej najbardziej znanej kreacji.