„Marvel: Strażnicy Galaktyki” – strój Słonecznego Lorda
Kup Cyfrową Edycję Deluxe gry „Marvel: Strażnicy Galaktyki”, a otrzymasz wczesny dostęp do stroju Słonecznego Lorda dla Star-Lorda. Idealny wybór, gdy potrzebujesz czegoś, co lśni wśród kosmicznego chaosu.