„Marvel: Strażnicy Galaktyki” – Cyfrowa Edycja Deluxe
W skład Cyfrowej Edycji Deluxe wchodzą: – gra „Marvel: Strażnicy Galaktyki”, – strój Słonecznego Lorda dla Star-Lorda (wczesny dostęp), – strój Miejskiego Lorda dla Star-Lorda (wczesny dostęp), – „Marvel: Strażnicy Galaktyki: Hity” – oryginalna ścieżka dźwiękowa gry (wersja cyfrowa*), – „Marvel: Strażnicy Galaktyki – grafiki z gry” – cyfrowy minialbum graficzny (wersja cyfrowa*). *Pobranie tej zawartości wymaga połączenia internetowego oraz darmowego konta członkowskiego Square Enix. Cyfrowy dodatek do pobrania: – strój Społecznego Lorda dla Star-Lorda (wczesny dostęp). Odpal silniki i rusz w szaloną podróż przez kosmos w zupełnie nowej odsłonie przygód Strażników Galaktyki Marvela. W tej trzecioosobowej przygodowej grze akcji wcielasz się w Star-Lorda, który dzięki swojemu śmiałemu, choć wątpliwemu przywództwu zdołał nakłonić do współpracy dziwaczną ekipę nieoczekiwanych bohaterów. Jakiś palant (na pewno nie ty) zapoczątkował serię katastrofalnych wydarzeń i tylko ty możesz utrzymać nieprzewidywalnych Strażników razem na tyle długo, by powstrzymać całkowity międzyplanetarny krach. Używaj pistoletów żywiołów, zespołowych ataków czy napędzanych odrzutowymi butami kopnięć – wykorzystuj wszystkie możliwości. Jeśli myślisz, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, to czeka cię mnóstwo niespodzianek, a konsekwencje twoich działań sprawią, że Strażnicy będą musieli mieć się na baczności. Dzięki oryginalnej fabule gry „Marvel: Strażnicy Galaktyki” napotkasz nowe potężne istoty i wyjątkowe wersje znanych postaci uwikłane w walkę o losy galaktyki. Nadszedł czas, by pokazać wszechświatowi, na co cię stać. Dasz radę. Chyba.