Marienburg Bicorne
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Najemnik Markusa. Marienburg ma tragiczną reputację nory piratów i przegrańców, bardzo słusznie. Ciekawe, ile dziesiątków razy ten kapelusz zmieniał pod przymusem właściciela.