Mapy Zamku
Jeśli masz „Przepustkę mapową Gier Wojennych”, NIE kupuj tej zawartości, bo zapłacisz dwa razy.Akcja Daybreak rozgrywa się w ośrodku wojskowym, na tle idyllicznego pasma górskiego, Outcast rzuca cię między labirynty, kaniony i łuki struktury obcych, a Perdition przenosi graczy w samo serce rozbuchanego miasta, gdzie liczy się szybkość podejmowania taktycznych decyzji i umiejętność odnalezienia się w sytuacji.