Mapy Majestic
Jeśli masz „Przepustkę mapową Gier Wojennych”, NIE kupuj tej zawartości, bo zapłacisz dwa razy.Landfall skupia się na starciach piechoty na tle migoczącego oceanu gdzieś na odległym świecie, Monolith wystawia cię na działanie kosmicznej próżni i siłę ognia przeciwników, a industrialny klimat Skyline wprowadza nowe wyzwania w znanych, choć czasem dość ograniczonych przestrzeniach.