Mapy Majestic
Landfall skupia się na starciach piechoty na tle migoczącego oceanu gdzieś na odległym świecie, Monolith wystawia cię na działanie kosmicznej próżni i siłę ognia przeciwników, a industrialny klimat Skyline wprowadza nowe wyzwania w znanych, choć czasem dość ograniczonych przestrzeniach.