Mapy Karmazynowych
Jeśli masz „Przepustkę mapową Gier Wojennych”, NIE kupuj tej zawartości, bo zapłacisz dwa razy.Sprawdź rozległe obszary ludzkich kolonii Harvest, korzystając z różnych pojazdów, dokonaj inspekcji wyprawy na obcy księżyc na mapie Shatter i bądź świadkiem chaosu, który zapanował w wyniku zderzenia cywilizacji na mapie Wreckage, oferującej mieszankę klaustrofobicznych pomieszczeń i niebezpiecznych przestrzeni.