Male Custom Lu Xun Set
To produkt dodatkowy. Ważne: dostępny do 28 lutego 2022. ■Zawartość: W męskich Custom Parts dodano Lu Xuna do następujących typów pancerza. Helmet Type / Chest Type / Waist Type / Arm Type / Leg Type ■Jak używać: W Edit Mode kliknij Male w Gender, a następnie wybierz elementy pancerza w odpowiednim typie. Uwaga: niektóre z tych elementów mogą być dostępne w sprzedaży osobno w późniejszym terminie.