Magic 2013
Staw czoła jeszcze większemu wyzwaniu w najnowszej wersji tej hitowej gry. Graj ze znajomymi lub przeciwko sztucznej inteligencji, walcz w nowych pojedynkach i przeciwko nowym wrogom oraz zmierz się nawet z trzema innymi graczami w grze wieloosobowej.Magic 2013 z dziesięcioma możliwymi do dostosowania taliami kart pozwala teraz na odblokowanie nowych przedmiotów w grze oraz wprowadza opcję wyboru krain podczas rzucania zaklęć.