Mafia II: Edycja Ostateczna
Informacje o grze Mafia 2 Zawiera podstawową wersję gry i wszystkie DLC. Druga część sagi Mafia – Empire Bay, NY, lata 40. i 50. Niesamowicie zremasterowana w HD, gra przedstawia życie gangstera w złotej erze zorganizowanej przestępczości. Vito Scaletta angażuje się w sprawy mafii, chcąc spłacić długi swego ojca. Wraz z kolegą, Joem, Vito pnie się w górę hierarchii, popełniając przestępstwa, z którymi wiążą się duże zyski... ale i konsekwencje. Historia kryminalna ze złotej ery mafii: Fabuła inspirowana kultowymi historiami mafijnymi, pełna blichtru, ale i poczucia niemożności ucieczki przed konsekwencjami swoich czynów. Empire Bay, NY: Powojenne Empire Bay to ogromne amerykańskie miasto pełne możliwości, w którym kwitnie przemysł i przestępczość. Kompletna, zremasterowana produkcja: Po raz pierwszy w historii przeżyj wszystkie historie Mafii II dzięki jednemu pakietowi i w jakości HD. Zdobądź Mafię II: Edycję Ostateczną, aby odblokować skórzaną kurtkę i samochód Vito w Edycjach Ostatecznych Mafii i Mafii III.