Lydden Hill, UK (Rallycross Track)
Położony w hrabstwie Kent tor Lydden Hill to kolebka rallycrossu. W 1967 r. zorganizowano tu pierwszą imprezę rallycrossową, w której zwycięstwo odniósł Vic Elford w swoim Porsche 911. Tor jest tradycyjnie miejscem zmagań dwóch rund mistrzostw British Rallycross Championship. Odbywa się tu także brytyjska runda GRC Rallycross Europe.