Ichi, Ni, San, Yon! Daj czadu w Japonii! Astrid kontynuuje swoją podróż do sławy w LOUD: My Trip to Japan. Wschodząca nastoletnia gwiazda za namową menedżera udaje się w trasę do Kraju Kwitnącej Wiśni, by poznać tamtejszy klimat oraz zagrać z najlepszymi. Nowe utwory japońskich twórców Daj czadu do melodii i wokali wykonawców, takich jak Re:NO, MUTANT MONSTER, BABYBEARD czy DOLL PARTS. Naucz się 6 nowych utworów i odblokuj finałowe wyzwanie. Nowe elementy do odblokowania Chwyć nową gitarę i załóż nowy strój, by dopasować się do japońskiego otoczenia, pełnego wiśniowych drzew i świątyń.