Lost Judgment – Rozszerzenie fabularne The Kaito Files
W rozszerzeniu fabularnym Kaito Files graj jako Kaito Masaharu, mięśniak agencji detektywistycznej Yagami i rozwiąż nową sprawę, domykając niewyjaśnione kwestie ze swojej przeszłości. Kaito wprowadza własne techniki śledcze Pierwotne Skupienie oraz dwa agresywne style walki, by zmierzyć się z nowymi przeciwnikami i rozwikłać sprawę w wyrazistym stylu. Po wydarzeniach z Lost Judgment Kaito, podczas nieobecności Yagamiego, rozpoczyna nową dochodową sprawę, która nieoczekiwanie doprowadzi go do poszukiwania jego dawnej miłości, Mikiko. W trakcie Kaito spotyka nastolatka twierdzącego, że jest jego synem i wspólnie próbują odkryć prawdę o zniknięciu Mikiko. Rozdarty między przeszłością a teraźniejszością, Kaito mierzy się z syndykatem powiązanym ze światkiem przestępczym w Kamurocho. Co stało za rozstaniem Kaito i Mikiko? I co ma z nią wspólnego ta mroczna organizacja? Jego wersja historii: Zmierz się z nowymi bossami, korzystając z wyjątkowego stylu walki Kaito. Przeszukaj Kamurocho i znajdź nowe przedmioty. Odkryj przeszłość Kaito w czterech rozdziałach pełnego akcji rozszerzenia fabularnego. Bestia ulicy: Bezczelny, odważny i zawsze z pompą – Kaito nie zawiedzie w walce, wymuszeniach czy pościgu. Odkryj pierwotną naturę poprzez agresywny styl walki Kaito Pięściarz lub wzmocnij obronę stylem walki Taran i zmierz się z dowolnym przeciwnikiem w dowolnej sytuacji. Zaufaj swojemu instynktowi: Obędzie się bez gadżetów Yagamiego – styl detektywistyczny Kaito wykorzystuje czysty instynkt. Korzystaj z Pierwotnego Skupienia, by – dosłownie – wywęszyć wskazówki, określić podejrzanych i rozwikłać sprawę, bazując na instynkcie Kaito. *Zawartość uwzględniona w edycjach Lost Judgment Digital Ultimate, należy zachować ostrożność w przypadku kupna kilku kopii.