Lonely Mountains: Downhill - Rivera's Revenge
Włącz światła i przemierzaj ukrytą jaskinię na zaginionym szlaku góry Sierra Rivera w tym darmowym DLC. Zdobądź zestaw z motywem żywiołu ognia, podejmując nowe wyzwania.