Lonely Mountains: Downhill - Redmoor Falls
Przygotuj się na przejażdżkę po zaginionym szlaku na górze Redmoor Peaks w tym darmowym DLC. Staw czoła nowym wyzwaniom i zdobądź zestaw z motywem żywiołu wody. Cechy: – Jeden szlak i czekające na nim ekscytujące wyzwania oraz dwa miejsca odpoczynku – Wyposaż się w nowe stroje, plecaki i kolory rowerów z zestawu z motywem żywiołu wody – Podziwiaj piękno góry Redmoor Peaks, przemierzając nowy szlak – Wspinaj się na szczyt rankingu Powróć do Lonely Mountains i tym razem odwiedź Redmoor Falls.