Lila's Tale and the Hidden Forest
W tej inspirowanej klasyką grze 2D gracze będą odkrywać wymagające magiczne środowiska, łączyć się w drużyny z leśnymi zwierzętami i pokonywać paskudnych wrogów. Przeżyj wspaniałą przygodę i uratuj Solaria!