Wznieś się niczym smok w epickich przygodowych grach RPG osadzonych we współczesnej Japonii i na Hawajach. Wciel się w niepowstrzymaną płotkę, Ichibana Kasugę, oraz jego drużynę wyrzutków społeczeństwa i patrz, jak stają się bohaterami wbrew temu, czego się spodziewali. Ten pakiet dwóch wielokrotnie nagradzanych gier wprowadzi cię do świata serii Like a Dragon. Yakuza: Like a Dragon Chwyć niezawodną pałkę i zawrzyj zaskakujące przyjaźnie. Rozbijaj wrogów w dynamicznych walkach RPG i odkryj, dlaczego szef yakuzy próbował cię zabić po 18 latach odsiadki w jego imieniu. Like a Dragon: Infinite Wealth Doświadcz japońskiego życia i odkryj najlepsze aspekty Hawajów w rozbudowanej przygodzie RPG rozciągającej się przez Pacyfik. Historie dwójki bohaterów i ich sprzymierzeńców splatają się tam ze sobą zrządzeniem losu, a przyszłość yakuzy może spoczywać w ich rękach.