Like a Dragon: Infinite Wealth – Paczka Legendarne Wzmocnienie
Dodatek do gry Like a Dragon: Infinite Wealth, który zawiera wiele przydatnych zestawów przedmiotów wzmacniających twoją drużynę. *Uwaga: zestaw jest również częścią innych paczek/pakietów. *Niniejszy zestaw można kupić wyłącznie raz. Zestaw zawiera: – Leveling Set (Small) x 1 – Job Leveling Set (Medium) x 1 – Self-Improvement Booster Set (Small) x1 Przedmioty podnoszące poziom: niniejsze przedmioty zapewniają doświadczenie (EXP) potrzebne do podniesienia poziomu postaci o 1. Nie wpływają na rangę kariery, a postacie na maksymalnym poziomie (99) nie mogą ich użyć. Zapewniają też wyłącznie wymagane doświadczenie, w związku z czym oferują najwyższe korzyści, gdy postacie są najdalej od zdobycia nowego poziomu lub rangi. Przedmioty podnoszące statystyki: niniejsze przedmioty podnoszą daną statystykę postaci: punkty życia, punkty many, atak, obronę, magię, siłę woli lub zręczność (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). Postacie z maksymalną statystyką nie mogą ich używać. Przedmioty podnoszące poziom aspektu osobowości: niniejsze przedmioty podnoszą poziom wybranego aspektu osobowości Kasugi: pasji, pewności siebie, charyzmy, dobroci, intelektu lub stylu (Passion, Confidence, Charisma, Kindness, Intellect, Style). Nie można ich użyć, jeśli aspekt jest na maksymalnym poziomie. Przedmioty podnoszące poziom aspektu przebudzenia: niniejsze przedmioty podnoszą poziom jednego aspektu przebudzenia Kiryu: duszy, technologii lub ciała (Soul, Tech, Body). Nie można ich użyć, jeśli aspekt jest na maksymalnym poziomie.