Like a Dragon: Infinite Wealth – Edycja Deluxe
[Zawartość Edycji Deluxe] – Gra Like a Dragon: Infinite Wealth – Pakiet Wakacje Premium EPICKI EMOCJONALNY DRAMAT Historie dwójki bohaterów splatają się ze sobą zrządzeniem losu… lub być może przez coś bardziej złowrogiego… Ichiban Kasuga, niepowstrzymana płotka, któremu nie obce jest odbijanie się od dna oraz Kazuma Kiryu, człowiek zniszczony życiem, u kresu swych dni. NAJLEPSZA W SWOIM GATUNKU GRA RPG AKCJI Przeżyj jedyną w swoim rodzaju walkę z szybkimi dynamicznymi bitwami RPG, w których pole walki staję się twoją bronią i gdzie wszystko jest dozwolone. Dostosowuj umiejętności drużyny do sytuacji dzięki specyficznym zadaniom i personalizacjom, aby strategicznie pokonać wrogów najlepszymi ruchami. NIEKOŃCZĄCA SIĘ PRZYGODA Doświadcz japońskiego życia i odkryj najlepsze aspekty Hawajów w rozbudowanej przygodzie rozciągającej się przez Pacyfik.Na każdym kroku podróży czekają niezapomniane momenty z wyjątkowym połączeniem zadań i aktywności w wolnym czasie.