Life Is Strange – wersja z komentarzem
Niedostępna nigdzie indziej rozmowa z zespołem DONTNOD na temat źródeł inspiracji, a także wyzwań, którym musieli stawić czoła, tworząc uznaną i nagradzaną przez krytyków grę Life Is Strange. Żaden prawdziwy fan nie powinien tego przegapić. Life Is Strange to pięcioczęściowa seria, której celem jest zrewolucjonizować gatunek fabularnych gier opartych na wyborach i ich konsekwencjach. Cechy gry: - Przepięknie napisana, nowoczesna gra przygodowa. - Możliwość cofnięcia czasu pozwalająca zmieniać bieg wydarzeń. - Różne zakończenia, uzależnione od podejmowanych decyzji. - Imponująca, ręcznie malowana grafika. - Niezwykła licencjonowana ścieżka dźwiękowa w stylu indie autorstwa wykonawców takich, jak alt-J, Foals, José González i nie tylko...