Life is Strange: Double Exposure – rozdziały 1–2
Zamów edycję Ultimate Edition w przedsprzedaży, aby uzyskać dostęp do rozdziału 1 i 2 dwa tygodnie wcześniej! Prezent do przedpremierowego zamówienia – wczesny dostęp: rozdziały 1 i 2 zostaną odblokowane jako osobny produkt do pobrania dwa tygodnie przed premierą pełnej wersji gry. Zapisy z wczesnego dostępu zostaną przeniesione do pełnej wersji gry, więc jeśli ukończysz rozdziały 1 i 2, po wydaniu i pobraniu pełnej wersji gry możesz od razu zacząć grać w rozdział 3.