Life is Strange: Before the Storm – aktualizacja specjalna
Aktualizacja specjalna zawiera: - Odcinek specjalny: „Pożegnanie” – szansa, by ostatni raz wcielić się w młodą Max Caulfield… (Premiera odcinka specjalnego będzie miała miejsce po premierze odcinka 3) - Nowy, wyjątkowy tryb „Moja kaseta” – wykorzystując licencjonowaną ścieżkę dźwiękową „Life is Strange”, stwórz własną listę utworów i słuchaj ich podczas gry. - Zestaw wyjątkowych strojów – trzy zupełnie nowe stroje, które pozwolą Ci odmienić wygląd Chloe. Wśród nich: punkowy, hot dog Bob i oko opatrzności. *Aby móc uzyskać dostęp do treści aktualizacji specjalnej, wymagany jest odcinek 1. Aktualizacja specjalna nie zawiera odcinków 2 i 3 W „Life is Strange: Before the Storm” spotykamy Chloe Price – 16-letnią buntowniczkę, która nieoczekiwanie zaprzyjaźnia się ze szkolną gwiazdą, piękną i lubianą Rachel Amber. Gdy na jaw wychodzi rodzinna tajemnica, świat Rachel wywraca się do góry nogami. By pokonać własne demony, dziewczyny muszą wzajemnie się wspierać.