Life is Strange 2 — Odcinek 1
Nagradzana gra Life is Strange powraca wraz w długo oczekiwaną kontynuacją od DONTNOD Entertainment. Dwaj bracia, Sean i Daniel Diaz, są zmuszeni do ucieczki z domu po tragicznym incydencie. Z obawy przed policją zmierzają do Meksyku, usiłując ukryć nową telekinetyczną moc Daniela, która pozwala mu ruszać przedmioty siłą umysłu. Nagle 16-letni Sean staje się odpowiedzialny za bezpieczeństwo Daniela i musi nauczyć go odróżniać zło od dobra. Wcielając się w rolę Seana, stajesz przed wyborami, które wpłyną na losy braci Diaz i życie wszystkich osób, które napotkają. Od Seattle po Portland i Kalifornię... Droga do Meksyku jest długa i pełna niebezpieczeństwa, ale również przyjaźni, niesamowitych odkryć i możliwości. To podróż, która może połączyć Seana i Daniela nierozłączną więzią... lub zniszczyć ich braterską przyjaźń. - Wszystkie odcinki można teraz nabyć indywidualnie. Aby doświadczyć gry w zamierzony sposób, zaleca się ukończenie odcinków po kolei.