Lennox
Z ruin Shear wyłania się Ida Lennox. Jej specjalnie zaprojektowana maszyna zemsty, The Thunderchild, daje jej moc walki z potworem na pięści. Jej bicz Plasma Lance może wykonywać serie uderzeń, co zapewnia dodatkowe obrażenia, a działko Autocannon miażdży wrogów z odległości. Dzięki Thunder Strike Lennox zmniejsza odległość do wroga i zadaje mu obrażenia z bliskiego dystansu.