Pobierz teraz, by uzyskać dostęp do zestawu poziomów z filmu Aquaman nr 1! Wciel się w jedną ze swoich ulubionych postaci z filmu DC Aquaman! Aquaman i jego przyrodni brat Orm mierzą się ze sobą w rytualnej walce mającej zadecydować o tym, kto będzie rządził podwodnym królestwem Atlantis. Kto będzie rządził w Atlantis? Zdecyduj się na granie jako jedna z twoich ulubionych postaci! Ten zestaw poziomów zawiera Aquamana, Merę i wiele więcej.