Pobierz teraz, by uzyskać dostęp do zestawu poziomów z filmu Shazam! Wciel się w jedną ze swoich ulubionych postaci z filmu Shazam! Graj jako Billy Batson lub Freddy Freeman i zmierz się z niegodziwym doktorem Sivana! Na ten zestaw składają się Shazam, Freddy Shazam i wiele więcej.