Pobierz teraz, by uzyskać dostęp do zestawu poziomów Ligi Młodych! Wciel się w członka Ligi Młodych i pokonaj Błysk! Co stanie się z Wodnikiem? Jaki los czeka Błysk? Aby się przekonać, zagraj jako Wodnik, Artemis, Marsjanka, mały Flash lub wciel się jedną z pozostałych dostępnych postaci.