LEGO Piraci z Karaibów - gra wideo
Wersja oferowana w usłudze Gry na żądanie obsługuje języki polski, rosyjski.Przygodowa gra akcji, w której barwny świat i postacie Piratów z Karaibów ożywają w formie klocków LEGO. Gracze doświadczą wszystkich pamiętnych scen z pierwszych trzech filmów, a także tych z nadchodzącego, czwartego filmu - "Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach". A wszystko w lekkim i dowcipnym stylu, z którego słynie seria gier wideo LEGO.