Zamów grę w przedsprzedaży, aby w dniu premiery uzyskać dostęp do pakietu szturmowców. Edycja cyfrowa zawiera również grywalną postać Obi-Wana Kenobiego. Rozegraj historie ze wszystkich dziewięciu filmów z sagi Gwiezdne wojny w zupełnie nowej, innej niż wszystkie grze LEGO! Przeżywaj pełne zabawy przygody i ciesz się wyjątkowym humorem oraz możliwością całkowitego zatopienia się w galaktyce Gwiezdnych wojen w wersji LEGO. Chcesz zagrać jako Jedi? Sith? Rebeliant, łowca nagród, a może droid? LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów zapewni ci dostęp do setek grywalnych postaci z całej galaktyki. Czy to na lądzie, czy w kosmosie, do dyspozycji będziesz mieć również cały wachlarz pojazdów. Skacz w nadprzestrzeń na pokładzie Sokoła Millennium, kieruj śmigaczem śnieżnym T-47 albo walcz z myśliwcami TIE zza sterów X-wingów ruchu oporu… i doświadcz pełni wrażeń z Gwiezdnych wojen LEGO.