Zamów grę w przedsprzedaży, aby w dniu premiery uzyskać dostęp do pakietu zawartości do pobrania z postaciami szturmowców. Edycja cyfrowa zawiera również grywalną postać Obi-Wana Kenobiego. Kup cyfrową edycję deluxe LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów, aby cieszyć się jeszcze większą częścią odległej galaktyki. Poza grą podstawową wersja ta zawiera także siedem pakietów zawartości do pobrania w zestawie kolekcji postaci: - pakiet „The Mandalorian” 1, - pakiet „The Mandalorian” 2, - pakiet „Łotr 1. Gwiezdne Wojny - historie”, - postacie klasyczne, - pakiet „Han Solo. Gwiezdne Wojny - historie”, - pakiet „Gwiezdne Wojny: Parszywa Zgraja”, - pakiet szturmowców – dostęp dnia pierwszego za zamówienie w przedsprzedaży. Dzięki grze podstawowej rozegrasz historie ze wszystkich dziewięciu filmów z sagi Gwiezdne Wojny w zupełnie nowej, innej niż wszystkie wersji LEGO! Przeżywaj pełne zabawy przygody i ciesz się wyjątkowym humorem oraz możliwością całkowitego zatopienia się w galaktyce Gwiezdnych Wojen w wersji LEGO. Chcesz zagrać jako Jedi? Sith? Rebeliant, łowca nagród, a może droid? LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów zapewni ci dostęp do setek grywalnych postaci z całej galaktyki. Czy to na lądzie, czy w kosmosie, do dyspozycji będziesz mieć również cały wachlarz pojazdów. Skacz w nadprzestrzeń na pokładzie Sokoła Millennium, kieruj śmigaczem śnieżnym T-47 albo walcz z myśliwcami TIE zza sterów X-wingów ruchu oporu… i doświadcz pełni wrażeń z Gwiezdnych Wojen LEGO.