Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości - Ulepszenie Cyfrowej Edycji Deluxe
Wybranie Edycji Cyfrowej Deluxe wywoła jeszcze większy chaos dzięki strojom Ligi Sprawiedliwości dla członków Legionu, 3 osławionym broniom, 4 lalkom Legionu, 1 żetonowi Przepustki Bojowej*, oraz 4 próbkom koloru. *Żeton Przepustki Bojowej można wymienić na dostęp do Przepustki Bojowej Premium (Przepustki Bojowe Sezonów 1-4, w zależności od dostępności). Jedna Przepustka Bojowa dostępna na sezon. WB Games może w dowolnym momencie zmodyfikować lub zaprzestać świadczenia usług online z odpowiednim wyprzedzeniem.