Legion Samobójców - 1 100 LuthorCoin
Ten pakiet zawiera 1 000 + dodatkowe 100 LuthorCoin gry „Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości”. LuthorCoin to waluta w grze, której można używać w „Legionie Samobójców” w celu uzyskania nowej zawartości kosmetycznej. Zwiększ swoje wrażenia z gry, korzystając z LuthorCoin, aby zdobyć stroje, emotki i inne przedmioty kosmetyczne w grze.