Zawiera 3 bezpłatne żetony — wyłącznie dla posiadaczy limitowanej edycji kolekcjonerskiej. Korzystaj z żetonów, aby dodawać samochody do swojego garażu, kupić wzrost popularności lub mapę skarbów do wykorzystania w grze.