Late Stage Illmatic Outfit for Dice
Gdy policja Shine City przyłapała Dice'a w oczyszczalni ścieków, jedyną drogą ucieczki, z jakiej mógł skorzystać, były biegnące tamtędy rury. Niestety oczyszczalnia nie zajmuje się wyłącznie uzdatnianiem wody. Pełno tam także zabójczych toksyn i eksperymentalnych bakterii, które szybko doprowadziły Dice'a do utraty przytomności. Na szczęście Latch po jakimś czasie zlokalizował jego pozbawione życia ciało za pomocą sonaru swojej robołodzi. Gdy tylko Dice doszedł do siebie, zabandażował podrażnioną skórę i uciekł, po prostu zniknął w mroku, jakby opanowany jakimś pierwotnym instynktem. Niedługo później widziano, jak rozprawia się ze swoim odwiecznym rywalem, Doomboxem.