Lara Croft and the Temple of Osiris - pakiet "Skręcone tryby"
Pakiet "Skręcone tryby" dodaje zupełnie nowy grobowiec do zbadania dla Lary i jej towarzyszy. Zawiera także oryginalną skórkę Lary z roku 1996, dzięki której fani odbędą nostalgiczną podróż do jej pierwszych przygód. W pakiecie znajdują się także unikatowe pierścienie, amulety oraz wyrzutnia bomb kasetowych.