Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Zephyr α
Uzyskaj wczesny dostęp do egzopancerza Zephyr α! Ten pancerz zamienia swoje tonfy do walki wręcz na dalekosiężny czakram, którym możesz przecinać się przez odległych wrogów. Zawartość: Kupon na wczesne odblokowanie pancerza Zephyr α: Czakra energetyczna Uwaga: Kupony na wczesne odblokowanie można kupić nawet wtedy, gdy odblokowano już dany egzopancerz lub spełniono warunki jego odblokowania. Należy uważać, by nie kupić kuponu umożliwiającego wczesne odblokowanie egzopancerza, który został już odblokowany. Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.